خنده دار 93 (7)
نوشته شده توسط : admin

 

  چشمهای تو مثل دریاست… اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

  @@@

  … زندگی دو چیز به من آموخت، که هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود!!

 

  @@@

 

  اگه یه همزبون می خوای ،


  یه یار مهربون می خوای ،


  خودشو حیرونت کنه ،


  جونشو قربونت کنه ،


  اصلا رو من حساب نکن !!!

  @@@

  برق نگاهت


   چشماي خمارت


  لهجه ي حرف زدنت


  منو ياد گداي سر کوچمون ميندازه !

 

  @@@

  از خدا مي خوام توي زندگي موانع رو از سر راهت برداره
  …
  چون خر نمي تونه مثله اسب از روي موانع بپره !!

 

  @@@

  براي نشون دادنه علاقم به تو 3تا کوه ميسازم:


  اولي کوه وفا


  دومي کوه صداقت


  سومي یه کوه بلند تر که هر وقت .... مفت زدی از اون بالا پرتت کنم پايين !

 

  @@@

  خيلي بي فرهنگ و بي شعوري
  …
  در جامعه امروز بيداد مي کنه !

  @@@

  ميدوني رمز موفقيت چيه؟ بهت ميدم ولي قول بده پيش خودت بمونه. رمزش اينه:

    
   0980947095977238473294709  

 

  @@@

  . . .
  به مامانت بگو جاتو عوض کنه !

  @@@

 

  این اس ام اس ورزشیه


  برو پائین
  .
  .
  .
  .
  .
  .
  حالا برو بالا !

  جون میده با تو بریم ماهی گیری آخه هیچ کس به اندا زه ی تو کرم نداره

  برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…

  برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…

  برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…

  برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…

  برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو… برو…

  برو… برو… برو… برو… برو… برو…برو… برو… برو… برو…

  بسه… حالا برگرد…!!

  ik ik ik ik ik ik ik i k   

  ik ik ik ik ik ik ik i k 

 ik ik ik ik ik ik ik i k
   آفرين! ايول! بهتون تبريك ميگم! شما بالاخره تونستيد به زبون ميمونها صحبت كنيد!

  @@@

  میخوام اسم تو رو با صابون تو ابرا بنویسم تا وقتی بارون میباره همه کف کنن !!!

  @@@

  تف به اين زندگي


  تف به نامردي


  تف به دلتنگي


  تف به جدايي
  …
  تف برسون، تفم تموم شد!

 

  @@@

  به نام انکه طاوس را آفرید تا یه بوقلمونی مثل تو قیافه نگیره

 

  @@@

  تو قلب من جا داری تو رگ های من جا داری درون من تو هستی . رفتم دکتر گفت انگل داری

  @@@

  بی تو مهتــــاب شبی بـاز از آن کوچه گذشتم


  فکر نکن فکر تو بودم کار نداشتم ول میگشتم

 

  @@@

  چندين ساله كه دوستت دارم و دوستت داشتم. ولي هر وقت خواستم به لبات نزديك بشم،منو با نفرت زمين زدي
  .
  .
  .
  امضا: اب دماغ

@@@

  جارو برقی با اینکه می دونه زباله راه نفسش رو می بنده، باز هم هورتش می کشه


  جارو برقیتم آشغال !

 

  @@@

  اگر به تبپ خود اهمیت میدهید


  با ما تماس بگیرید


  صنف پالان دوزان ....

 

  @@@

  اگر عاشق شدی در شهر غربت


  سوار خر بشو برگرد ولایت

  @@@

  نمیدونم اون روز کی میاد که ..
  .
  .
  .
  .
  تو بفهمی این پایین خبری نیست
  برو همون بالا

 

  @@@

  اگر روزی کنارت گریه کردم……. بدان ان رون پیازی رنده کردم

 

  @@@

  غضنفر دم یه گربه رو گرفته بوده و می کشیده


 بهش می گن : گناه داره چرا دم گربه رو می کشی؟


 می گه  بابا من فقط دمش رو گرفتم … خودش می کشه

  @@@

  غضنفر تو جاده داشته رانندگی می کرده ، یهو میبینه یه کامیون داره از روبروش میاد،


  میزنه رو ترمز میبینه ترمزش نمی گیره .

 

  رفیقشو صدا می کنه می گه : اصغر اصغر پاشو تصادفو ببین .

 

  @@@


  یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند


  شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه


  بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟


  مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم




:: برچسب‌ها: جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , u;s , daryachat , chatdarya , chat ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: